ESBAŞ, geçtiğimiz yıl Ege Serbest Bölgesinde faaliyet gösteren firmalar ile mevcut iletişimi güçlendirmek, doğru bilgileri doğru kişiye zamanında iletebilmek, şikayet ve önerileri alabilmek amacıyla elektronik ortamda “Müşteri İletişim Platformu” oluşturdu.
Oluşturulan bu platforma firmalar kendilerine verilen link, kod ve şifre aracılığı ile giriş yaparak, kontak bilgilerini güncelliyor. Bu platform sayesinde, elektrik, su, telekom, gıda işletmeleri, gıda satış ve sosyal hizmetler ile ilgili güncel ya da geçmiş dönemlere ait faturalara da erişebilme imkanı bulunuyor.Önümüzdeki günlerde bu sisteme doğalgaz faturaları da eklenecek.
Bu yıl programa ilave olarak “İletişim Platformu” linki eklendi. Sürekli iyileştirme ve hizmet kalitesini arttırmaya yönelik çalışmalarımız doğrultusunda, Ege Serbest Bölgesinde faaliyet gösteren firmalar hizmetlerimiz ile ilgili iletmek istediği şikayet, öneri ve bilgi almayı arzu ettikleri konular için bu link aracılığı ile bizlere ulaştırmaya başladı. Platforma giriş yapıldığında sistemin nasıl kullanılacağını anlatan bir video çalışması da ayrıca firmalarımıza sunuldu.
Ege Serbest Bölgesinde faaliyet gösteren firmaların temsilcilerinden gelen talep doğrultusunda, “Müşteri İletişim Platformu”nun kullanımına yönelik 13 Mart 2014 Perşembe günü ESBAŞ Teknoloji Merkezi Konferans Salonunda bir eğitim verildi. Eğitime 28 farklı firmadan 50 temsilci katıldı.
Bu sitede çerezler kullanır. Siteyi kullanmaya devam ederseniz, çerez kullanımını kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi için tıklayınız.